Sydney

Merker at jeg allerede er p etterskudd med bloggen, ettersom jeg n befinner meg p surfecamp ved Coffs Harbour. Fra tirsdag til fredag hadde vi noen herlige dager i Sydney som ogs er verdt skrive om.

Vi tok fly til Sydney fra Fiji og var fremme i to-tiden. P flyplassen gikk det tregt som vanlig, men vi fant til slutt frem til Wake Up Hostel som var vrt bosted i Sydney. Frste dag brukte vi p shopping og spasere litt rundt George Street. P kvelden dro vi ut, og det var faktisk frste gangen vi var ordentlig ute p turen. Vi startet p Side Bar, som var hostellets bar, fr spontant dro videre til World Bar, som l ved Kings Cross. Der fant vi oss et par venner, og plutselig befant vi oss p et travel agency, der vi spilte biljard og drakk whiskey. Sykt random, sykt gy!

P onsdag joinet vi beach walk arrangert av hostellet, der vi gikk fra Coogee til Bondi Beach. En fin gtur, selv om vret ikke var p topp. P kvelden fant vi ut at de viste Mockingjay pt. 1 p outdoor cinema ved Sydney Harbour, og vi fant ut at vi ville ta turen. Siden det egentlig var utsolgt mtte vi skynde oss til kinoen for kjpe billetter i dren, og la ut p tidenes powerwalk. Heldigvis var det fortsatt billetter igjen, og vi fikk sett filmen p stort lerrett med Harbour Bridge og operahuset i bakgrunnen. En veldig morsom opplevelse!

Torsdag var siste (fulle) dag i Sydney, og vi gjorde de obligatoriske turisttingene, alts s operahuset p kloss hold og gikk p Harbour Bridge. Vi fikk ogs booket turer til Fraser Island, Whitsunday Island og fallskermhopping over Mission Beach. Gud, som jeg gleder meg! Kvelden gikk til en liten barrunde med en hostellroomie.

Avreise fra Sydney gikk tidlig fredag morgen, da vi ble plukket opp med buss for vende nesen mot surfecamp. Det ble en lang reisedag med sikkert tre timer p buss og syv timer p tog, men vi fikk ogs prvd oss p surfebrettet for frste gang. Gy, gy, gy, men oppdatering om det fr komme senere!

- sorry for kjipe mobilbilder nr jeg har s mye bedre p kameraet -